Muziek muur

Silvia van Hulst 14-07-2018
21598 keer bekeken 3 reacties

De 14 projecten op deze pagina zijn niet geselecteerd door de jury. De jury wil deze scholen graag meegeven dat ook deze projecten prachtige elementen voor een Gaaf Gelderland bevatten. Ze doet bij deze een oproep om vooral door te gaan met de uitwerking en uitvoering van de ideeën!

Lees meer in het juryrapport (PDF 3,14 MB).

Subsidie Groene Schoolpleinen

Een aantal van de 14 plannen komt mogelijk wél in aanmerking voor de subsidie Groene Schoolpleinen van de provincie Gelderland. Je kunt deze subisidie vanaf 1 december aanvragen.

Wij willen graag een buiten muur bedekken met met mos en daarin houten muziekinstrumenten in hangen. Zodat wij tijdens de pauze ook muziek bespelen op deze instrumenten. Zo zijn we ook tijdens pauze actief met muziek bezig.

Afbeeldingen

Twitter

3  reacties

Cultuurmij Oost 17-07-18 om 11:26

@Silvia: Leuk om te zien dat jullie iets met muziek doen! Misschien kun je een foto plaatsen waar deze muur ten opzichte van de school zich bevind. Zou je ook nog aan kunnen geven waar jullie school staat en mochten jullie nog verdere toevoegingen hebben, voeg ze vooral toe!

@Silvia: bedankt voor je bijdrage. Scholen kunnen hun idee tot 30 september 2018 indienen. Daarna hoor je of jouw school bij de 10 geselecteerde scholen zit.

Remco de Kluizenaar 10-09-18 om 17:34

Wat een heerlijk project, een muziekmuur. Speels, vrolijk, tot beweging aanzettend. Ik moet even denken aan een tafeltennistafel waarin allerlei belletjes en bekkens verwerkt zijn die ik op een festival in Wageningen heb zien staan, daarmee waren kinderen lang zoet. Lijkt me grappig om zo'n sportief / spel / uitdaging element toe te voegen aan zo'n plan; een squash-xylofoon in de muur opnemen, of een aantal klankstaven waar je niet bij kan, alleen door er steentjes naar te gooien. Heel leuk idee, biedt denk ik heel veel mogelijkheden in de uitwerking om er iets heel gaaf klinkends van te maken, wat nog lang veel plezier gaat geven bij het bespelen. Cool!

Cookie-instellingen