De nieuwe commissaris van de KoningWelke profielschets zou jij maken?

Waarom registreren?

10243 keer bekeken 10 comments

Waarom vragen wij je om je met jouw e-mailadres te registreren om de enquête in te vullen?

Registreren is nodig omdat je een bevestigingsmail ontvangt. We willen dat deelnemers de enquête maar één keer in kunnen vullen. Dit e-mailadres gebruiken wij ook om je in een later stadium te informeren over het verloop en de uitslag van de enquête.

Wil je je liever meteen uitschrijven nadat je de enquête hebt ingevuld? Dat kan natuurlijk. Je kunt dat zelf doen door op je profiel te klikken en naar het kopje 'profiel wijzigen' te gaan. Daar vind je de knop 'profiel verwijderen'. 

10  Comments

Fields with an * are required.

We use CAPTCHA to prevent spam. Tick the checkbox to continue. You might be asked to select certain images

One moment ...
Jan Brouwer July 24, 2018

De Commissaris van de Koning dient te beschikken over een juiste kennis van de Gelderse geschiedenis. Dat betekent onder meer: geen onzin over Gelderland als het Normandië van het Noorden; geen verzonnen doelen van operatie Market Garden (het doel was vestiging van een bruggenhoofd tussen Arnhem en Nunspeet); geen gebruik van de mythe slag om Arnhem; geen gebruik van de gemythologiseerde Oversteek over de Waal op 20 september 1944 (geen 48 gesneuvelden maar 20) en afwijzing van de geschiedvervalsing van een capitulatie in Wageningen.

Jasmijn van der Ploeg July 25, 2018

Beste Jan,
Dank voor je reactie. Ik wil je vragen om toch ook de enquête in te vullen. Dan krijgen de Statenleden de input ook te zien.

Dank vast!

Jasmijn - Moderator Forum Gelderland

Dick Ruiter July 25, 2018

Ik heb me laten registreren. Ik wil alleen de 7 vragen beantwoorden voor het profiel voor de nieuwe commissaris. Waarom moet ik dan ook nog een account aanmaken voor Forum Gelderland, daar heb ik geen behoefte aan. Als dat wel moet maak ik mijn registratie ongedaan

Christel van Zutphen July 30, 2018

Beste Dick,
Je hoeft je maar 1 keer te registreren, met dat account kun je (na inloggen) alles op het forum doen.
Groeten,
Christel

Jolande van Meeteren August 04, 2018

De commissaris moet een bruggenbouwer zijn en die kennis van zaken heeft

Sprekend Gelderland August 06, 2018

@Jolande: dank voor je input. Wil je de enquête ook invullen? Dan kunnen de statenleden je suggesties ook meenemen. Dank!

Jasmijn - Moderator Forum Gelderland

M August 14, 2018

Hoe controleren jullie of die gene die de enquête invullen wel uit Gelderland komen

Ellen Bakker August 17, 2018

Graag vul ik de enquete in. Communicatie met de burgers mag van mij wel wat eenvoudiger. Tweeeneenhalf miljoen laaggeletterden in Nederland. Laten we in Gelderland een serieuze start maken met functioneel taalgebruik.

Klaas August 20, 2018

registratie doet het niet...

Aycha Kleingeld August 20, 2018

@klaas, we hebben een instructiefilm toegevoegd aan dit bericht. Daarin staat precies hoe het registreren verloopt. Hoop dat het zo wel goed gaat. Anders horen we graag waar het fout gaat, zodat we het kunnen oplossen.